Nöjd och glad

Ska snart krypa ner till kojs, saknar mitt hjärta som är iväg på jobb igen. Men han kommer ju i morgon igen. På lördag morgon åker jag till Loka för två dagars jobb, blir nog kvar över natten som det ser ut nu. Slippa köra bil i denna halka.

Va härligt det är med nöjda kunder, tack för alla värmande ord hörni. Det ger så mycket energi så det anar ni inte. Härlig känsla. Jag berättade även för min bästa vän Bälla om mina idéer jag har om framtiden, hon vart överlycklig, haha. Vi får väla se! Nu ropar sängen och spikmattan på mig, min andra bästa vän. I morgon väntar en härlig fredag med massa mys med älsk!




Såhär nöjd med livet är jag just nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0