Onsdag

Hej mina fina!

Dagen har varit sådär idag.
Efter en massage jag fick i morse har jag varit frusen och seg. Dessutom avskyr jag att göra andra människor besvikna. Lite typiskt mig att lova för mycket för att jag vill hinna med så mycket, och sedan inser jag lite sent att jag måste säga nej.

Idag har vi iaf färdigställt hela resan, allt är bokat och betalt. Känns skönt. Det blev dock inget Hua hin, vilket känns tråkigt. Hade så gärna hälsat på min farbror och sett hur dom har det, men det får bli nästa gång. Vi ska istället till Ns chef och bo hos dom i några nätter innan vi far ut till ön vi ska bo på, blir mycket smidigare resväg iaf. Kommer nog bli kanon det med. Åååååh vad jag längtar tills vi landar i Bangkok, ska bli så himla roligt att kombinera paradisöarna med några nätter i storstan, dessutom nyår där! Underbar resa vi har framför oss. Nu fick jag ett lyckorus igen.. :D


Idag fyller min underbara vän Cathrine år. Hoppas du haft en fin dag hjärtat! LOVE YOU!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0