Onsdag

God morgon! Solen skiner idag med, va härligt! Men jag tror bestämt att det är ganska kallt ute idag va? Har inte stuckit ut näsan än men snart så.. Patrik har varit här en stund i väntan på sina vänner, nu är de påväg till Arlanda och Thailand. Inge avis? Näe då. Hoppas dom får en härlig resa!

Om en stund ska jag bege mig mot affären, handla lite adventskalenderpaket till Hugo och mer papper till presentkort. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, har inte så många måsten för en gångs skull. Har ingen större motivation heller känner jag.. Kanske skulle ta en day off i morgon och hitta på något kul? Kanske åka och köpa julklappar med mig själv? Vi får väl se..

Dags att göra sig i ordning och ta tag i dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0