Torsdag

God morgon! Jag har haft en riktigt mysmorgon med Panda idag. Vaknade av att ha honom som halsduk, senare kröp han ner under täcker och la sig på magen så bara huvudet stack upp. Börjar han bli en aningens lugnare? Man kan ju alltid hoppas. Vi kanske kan bli bästa vänner vi med, det är vi inte riktigt för tillfället.

Jag vaknade tidigt idag, N steg upp vid 5 och sen kunde jag faktiskt inte somna om. Kände mig sådär pirrig i magen, nästan som jag väntade på något riktigt roligt. Vad kan det vara? Kanske för att det hände något med mig igår kväll som gör att jag känner att jag har alla möjligheter i världen att göra det jag vill göra. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, vilken fantastiskt drömmande människa jag har blivit. Vissa dagar lite extra, som den här..


Snart ska jag packa på mig vääldigt mycket kläder och bege mig ut på en långpromenad. Dela ut lite reklam!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0