Lördag

Kom precis in från en härlig promenad med paps i Storfors. Följde med till byn när N skulle hit och träna. Igårkväll blev det klippstuga hemma hos oss i Krillehöla. Lena underbara Lena som alltid  ställer upp med sax och färg. Det var skönt att bli lite ompysslad efter en lång och dämpad dag. Så nu är både jag och N nyfriserade :) Samtidigt lagade vi käk som smakade fantastiskt gott måste jag säga, fläskfilip med rödvinsås och hasselbackspotäter, mumma! Lena och jag avslutade kvällen med The Notebook, en film som man kan se hur många gånger som helst.

Våran frisör och våran käraste vän Lena åker till Australien om cirkus 2,5 vecka. Hon har nu bokat och ska ge sig iväg på äventyr på obstämd tid. "Jävlar va långthårig jag kommer bli" var Ns första reaktion. "Och du Elin kommer bli väldigt gråhårig!". Vi kommer SAKNA dig LENA!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0