Onsdag

Då var man nytränad och slut för kvällen. Är fortfarande kvar på badhuset och väntar på att N ska komma ifrån Storfors. Det blev ett eftermiddagspass med massage idag, skönt att vara hemma lite under dagen och det passar så bra när N har sin träning i Storfors på kvällen också. I morse var jag på mitt fjärde besök hos kiropraktorn, idag är det första dagen det känns riktigt bra i nacken efteråt. Kanske börjar göra sin verkan? På fredag skulle jag få komma dit en extra gång för lite akupunktur.

Min sista kund idag var Emmis, det var härligt att få massera henne och prata lite. Skönt att få stri av sig själv ibland lite också ;) Hoppas vi ses snart igen min vän!

Nej nu är det nog dags att packa väskan och bege sig upp i verkligheten och invänta N. Man blir jämt lite istängd här nere i källaren efter några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0