Tisdag

God morgon mina vänner! Tisdag idag, sitter i soffan och kikar lite nyheter. N och Alex har redan åkt till Storfors för ett träningspass. Även jag ska snart promenera mot badhuset så jag hinner träna innan jag börjar massera kl 12. Kl 13 ska jag få massage, guuud va bra! Det behövs, i morgon blir det lite akupunktur. Hjälp mig att bli bra! Tänkte att jag skulle börja träna min nacke lite i slutet på veckan, får se hur det går...

Tyson ligger och bokstavligen försöker krafsa sig ut genom dörren. Stackare, han vill ut. Släpper jag ut honom nu kommer han få vara ute hela dagen, inte så populärt tror jag.

Nej dags för att styra mot badhuset och gymmet! Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0