Tisdag

Måndag - Vaknade av att jag kände mig 70 år äldre, stel som en 90 åring i både nacke och rygg. Kom inte hälften så långt när jag stretchade mot vad jag brukar. Huvudvärken kom sakta men säkert framåt lunch. Hade som tur var en låång och härlig lunchpaus så jag hann med en härlig promenad med älsk. På kvällen var jag med på vattengympa, var med som praktikant fast i vattnet. Tror faktiskt det gjorde gott för min nacke, vattnet var dock iskallt! Så bastun var nog den skönaste platsen på jorden efteråt :) Senare på kvällen åkte jag och N och hälsade på Staffan i hans nya lya, en riktigt mysig vindslägenhet.

Idag då, klockan är kvart över 9 och jag har precis varit på mitt andra besök hos kiropraktorn. Han tyckte att det kändes lite mjukare i ryggen, skönt. Vet inte om jag tror på honom bara :p Snart ska jag åka till badhuset för att få mer massage av Lars. På begäran av Lars ska jag ställa in några massager och även cirkelträningen ikväll som jag skulle vart med på. Tror min nacke behöver vila efter all behandling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0