Torsdag

Dagarna har gått i ett den här veckan. Idag har jag haft några massager på förmiddagen sedan for jag och N in till KD för lite ärenden. Gjorde ett snabbesök hos Micke och Cathrine på egenvårdspoolen och hämtade lite piller samt lämnade ett papper. Blev ett besök på elgiganten så jag äntligen fick lämna in min dator också. Nu ikväll har jag varit med på två motionspass med friskvården, för överviktiga och för de med ryggproblem. Kul och se hur de går till, synd bara att de inte har instruktörer som peppar lite mer.

Älsk hade köpt med sig semlor när han hämtade mig förut, SOM jag har längtat efter årets första semla ;) Nu ska jag krypa ner med mitt underbara hjärta och sova. Tyson är som livligast och far runt med en penna, han verkar inte vilja sova...




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem är Tyson? :)

2010-02-05 @ 10:55:37
Postat av: Elin

Tyson är Niklas katt, eller våran katt =)

2010-02-06 @ 15:12:26
Postat av: Johanna

Nämen! =) Det blev katt istället för hund alltså? Eller? ;)

2010-02-06 @ 23:20:46
Postat av: Elin

Nej katten har vi haft ett tag :) det är en gammal katt som bott hos niklas pappa. Hunden får vänta lite bara :)

2010-02-07 @ 20:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0