Torsdag

Dagarna får sjukt fort, det är redan torsdag. Vad har jag gjort idag då? Vi gick upp skapligt tidigt så jag hann med och träna innan det var dags för den första massagen kl 10. Har även hunnit med en härlig promenad med Johanna och hennes söta hund Viktor, käkat viltskavsgryta och nu fick jag ett ryck så jag gjorde morotskaka. Fy fan va gott.

På måndag ska jag och N till arbetsförmedlingen på starta-eget info, trodde inte jag skulle vara välkommen på AMS när jag fortfarande går i skolan, men det var jag :) Hoppas på att få prata med någon som kan hjälpa mig, nu ska det sökas bidrag! Spännande. Fick svar från Kroppsterapeuternas yrkesförbund idag också så nu är jag medlem som man får vara om man är certifierad massör! :) Verkar finnas en hel del vettigt med att vara medlem hos dem. Försäkringar och en massa annat bra.




Kommentarer
Postat av: Lesly

hej hej hur är allt med dig? Hur går det i skolan? Har du gjort certifieringen :) jag har planerat på det nästa månad. Var det svårt? Hur gick det till? Jag läste på deras hemsida och även kropsterapeuternas f. men vill ha personliga åsikter :)



Vad roligt med intensivkurs med idrottsmassage också!



Tänkte fråga om du visste ifall det skulle komma någon fortsättningskurs på på den hälsoterapeut linjen?



Kram

2010-02-16 @ 23:49:58
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0