2010

..dagarna har gått fort sen vi kom hem. Det har gått i ett med julklappsutdelning, mys med nära och kära, nyårsfirande och massa mer. Vi hade en helt underbar resa, vi njöt av varende sekund och var inte så sugna på att resa hem när det var dags. Vi har redan börjat planera nästa resa och jag vet att den kommer bli minst lika underbar. Jag är så glad att både jag och N är lika tokiga i att resa, och lägger mer än gärna våra spapengar på det. Vi har mycket att se fram emot :) Vi saknar värmen och Thailand nåt så otroligt.. Ni som gillar solresor, ni missar nåt om ni inte åker till Thailand, loovar. 

Nyår firade vi hemma hos Jimmy och Linda i byn, N, jag och Lena med famlijen Blom/Bodum :) Tre rätters som smakade förjävligt gott :) Massa spelande och annat härj gjorde att vi stortrivdes allihopa. Precis så som ett nyår ska firas, med härliga vänner och massa skratt. Tack för det godingar!
 
Då har man 2010 att se fram emot, vilket jag gör med STORA nyfikna ögon :) Det kommer hände mycket i början på året, massa praktik och examen. Sen är det dags att leta jobb.. Kommer bli SÅ bra. Hoppas på en liten examensresa också ;) Känns skönt att ha lämnat 2009, och året kunde inte ha slutat bättre.

Nu ska jag lägga mig i min säng hemma hos mami&papi, har tillbringat kvällen hemma hos J&L i deras sköna soffa där jag alltid trivs. Mitt hjärta är hemma i Kristinhamn och roar sig med sina vänner, jag var alldeles för trött för att dra igång ett sånt projekt att gå ut bland folk.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0