Måndag

Måndagen är snart över, underbart. Skoldagen har som vanligt gått fort med ändå varit tung. Jag har haft huvudvärk sen i morse så motivation till engelska har inte varit på topp precis. Har precis gjort ett försök att bota huvudvärken med lite gröt och en kopp te, ska lägga mig på spikmattan en stund innan jag hoppar in i duschen så ska den nog vara borta helt. Det går inge vidare för mig och mitt letande efter praktik, det har också tagit på krafterna idag, åter massa nej, nej och nej.

I morgon bitti ska vi ha klassmöte med våran kära, ganska så speciella handledare, intressant.. Ska även betala för att få plågas i 40 minuter, Lars ska behandla min nacke. Äntligen har jag fått tummen ur att ta hand om mig själv.

Nu längtar jag till att min underbara Niklas ska komma hem ifrån sin träning, höjdpunkten på dagen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0