Måndag

Dagen startade med ett besök hos sjukgymnasten. Det sa mig inte sådär jätte mkt men jag fick den del övningar och tips på vad jag kan göra åt mitt problem. Jag kanske underskattar min hjälp också, är jag flitig med så kanske det hjälper mer än vad jag tror. Får hoppas på det! Efter besöket på Friskvården i Värmland åkte jag till Lars på badhuset och pratade lite med honom, han beställde en tid åt mig hos kiropraktorn här i Kristinehamn så där börjar min dag i morgon.

Har även hunnit med ett besök på IKEA, där det inte blev någon direkt storhandling. Några lampor var det enda vi fick med oss hem. Staffan hittade sig iaf en fin tvbänk som vi med nöd och näppe fick in i bilen :)

Nu blir det sängen. Och det ska bli underbart skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0