Måndag

Måndag idag, en konstig måndag, efter alla helger.. Själv har jag jullov och njuter som bara den. Men jag har dock haft fullt upp med att försöka fixa praktikplats, den sket sig i sista sekund för oss med Loka. Det gillar vi iinte! Det är ungefär 3 veckor kvar och jag har fortfarande inte en aning om vart jag kommer hamna :( Det är väldigt många som inte tar emot.. Och eftersom det är sista praktiken nu så vill man inte vara vart som helst, man vill kunna få ut så mkt som möjligt av det. Men det löser sig, tack för stödet underbara Cathrine :)

N åkte precis till byn för att träna, jag sitter här och försöker värma upp lägenheten med massa tända ljus. Om en liten stund kommer Emmis hit, mysigt! :) Det ska bli skönt...

Någon som känner någon som jobbar inom företagshälsovården och vill ta emot lilla mig som praktikant? Skulle bli vääldigt glad då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0