Shiatsu

Då var engelskan avslutad och Shiatsumassage kursen påbörjad. Det har varit en lång dag idag, kom inte hem förns  halv 7. Jag är trött, men inte alls lika sliten efter en "vanlig" skoldag. Vi är bara 6 st som går den här kursen, super skönt. Man är inte lika tömd på energi som man ofta blir efter hel dag med hela våran kära klass med 30 st extremt olika individer.

Shiatsu kursen verkar bli riktigt bra, våran lärare är jätte mysig och inte allt för komplicerad som underlättar en del :) Shiatsu massage kommer från Japan och man behandlar genom tryck och stretching. Så himla skön att ge då man får sitta på golvet och mycket lättare kunna använda hela kroppstygnden. Bra för min nacke!

Nu ska jag äta julkorv och potatis, lägga mig i soffan och vänta på min underbare Niklas.

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Linda vill ha lite massage snart älski : ) Hihi

2010-01-21 @ 22:34:57
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0