Torsdag

Sådär ja, maten lagad och uppäten! Min mage är nu en rund och fin ballong. Idag blev det stuvade makaroner och köttbullar, det var nog ett år sen sist vi åt stuvade makaroner och det lär dröja ett år till nästa. Det är väldigt gott, men inte värst näringsrikt och magen skriker lite efter all denna mjölk.

Det har varit en härlig dag för övrigt, har hunnit med en härlig promenad i det vackra vintervädret, tränat lite och haft praktik. Idag kom min kära kusin Cissi på massage, alltid lika kul när släkten vill bli knådad! I morgon fortsätter jag med mostra mi, morfar och Monica :) I morgonkväll väntas det en härlig kväll med några tjejer i klassen! Ska bli riktigt mysigt ♥

Nu ska jag ta hand om min nacke, den gnäller lite efter 3 massager på raken. Not good!!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe jag kan ju tala om att jag FORTFARANDE sover med lampan tänd och teven på om inte Krile är hemma :D haha de växer jag nog aldrig ifrån, nää usch mörkrädd och spökrädd kommer jag nog alltid vara :P Pusss

2010-01-28 @ 20:50:21
URL: http://metrobloggen.se/MOZ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0