HelgHELG!

Det är redan lördag, kväll dessutom. Igår var det blött, mycket blött. Speciellt när man inte har någon bil. Det blev en låång dusch när jag kom hem ifrån jobbet, sedan var det the Pub som gällde. Åt mat med Niklas, Alex och Bäck. Alex skulle spela där under kvällen så han blev kvar, vi andra gick till Mastis en sväng för några öl. Eller rättare sagt kutade dit, i ösregn. Vid tolv avvek jag med de andra stannade kvar. Upp och jobba i morse! Vid 7 åkte vi till byn. Nu har jag svinat om efter en hård arbetsdag minst sagt, ikväll är det 25års fest i byn! I morgon är det dags för jobb igen kl 14. Nu vet ni vad jag pysslar med i helgen. Jag har namnsdag idag också, ELIN. Jag blev välkomnad med två grattis när jag kom till jobbet, trevligt!


Kommentarer
Postat av: malin

grattis grattis :-)

2010-07-31 @ 18:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0