kärlek

Jag har haft en helt underbar kväll med älsk. De slutade tidigare att jobba än planerat vilket gjorde mig superglad. Vi grillde en fläskfilip som var lika gott som alltid, till efterrätt blev det jordgubbar och glass. Vi tog med oss katterna och satte oss ute i kvällsolen, så himla härligt. Uppskattar verkligen att vi har möjlighet till att kunna sitta ute och grilla. Fast vi kan inte låta bli att drömma om en sommarstuga vid sjön.. Någon dag kanske..

Nu ligger han och sover så gott. Det har blivit 30 dagars arbete i sträck för honom, och då är det inget 8 timmars jobb direkt, minst 12 och ibland 15.. Han kom hem 1 inatt och började jobba 7 i morse. Ganska förståligt att han ville krypa till kojs redan halv 9. Jag längtar tills helgen, och jag ber till gud att vi får fint väder. Mitt hjärta vill bada, så fint väder är han mer än värd!

I morgon kommer det bli en rolig dag som ska spendaras i Västerås! Tack Mimmi för att du ordnas så ♥ Jag saknar att vara nere hos Åkesson i stugan, hoppas det blir snart igen. Livet kan inte vara än underbart i den miljön.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Bilden blev ju riktigt bra jue!

2010-07-17 @ 01:26:41
URL: http://mejmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0