Måndag

Nu är jag tillbaks! Det har varit en underbar helg! Har blivit mycket kvalitetstid med min kära vän Emma och det gillas mycket. Grillning och utgång blev det tillslut, himla lyckat! Inatt kom kärleken hem också, helt underbart att få se honom kliva in genom dörren. Så kär man kan vara! :) Han åkte dock halv 7 i morse igen men kommer hem vid 7 ikväll, då ska det grillas och mysas så länge han orkar hålla sig vaken. I morgon mina vänner åker jag till Västerås till min kusinvitamin Mimmi ♥ Ska besöka henne på jobbet :) Stannar till onsdag och åker med henne hem hit igen!





Jag överraskade älsk med en ny famlijemedlem :)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Skruttsöt!!!! :)

2010-07-17 @ 01:27:28
URL: http://mejmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0