Onsdag

Startade dagen med en underbart god frukost på hotellet där Mimmi jobbar. Sedan packade vi in oss och katterna i bilen och for mot värmland igen! En snabbvisit i Västerås igen som var helt underbar. Umgick med mitt kära hjärta Bälla medans Mimmi jobbade. Vi käkade thaimat och tog oss en glass och promenad längs efter ån. Jag börjar gilla Västerås faktiskt!

Jag for ner till stugan en stund och somnade faktiskt på bryggan. Blev inte så många timmars sömn inatt. Vi gick ner på stan och tog en öl efter att Mimmi hade slutat, sen låg vi och tjatade en stund innan vi slocknade.

Jag har en tråkig pojkvän för tillfället som inte orkar vara vaken mer än till nio, HÖGST nio. JÄtte bra att han får jobba så mycket, men det börjar bli lite trist nu. Längtar så tills helgen.

Tack Mimmi för allt, du är guld värd! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0