Torsdag

God morgon! Jag är uppe med tuppen idag. Steg upp jämt efter 6 när N åkte. Tänkte att jag skulle försöka bryta mitt dåliga mönster att ligga kvar och bli seg i sängen.. Jag har packat väskan för en dag nere i stugan, hooppas inte dom där molnen kommer för tidigt. Cissi och jag hade ju tänkt att meta lite i eftermiddag!

Jag står inte ut här hemma i lägenheten, det är fruktansvärt varmt! Det är faktiskt första gången jag bor i lägenhet under sommaren. Jag har alltid varit mellan två hem så vi har bott hos mami&papi i tre år nu under sommaren. Idag stödjer jag min pojkvän till att köpa ett hus.. Mår ju dåligt här inne!

Min kära pappa fyller ju år idag. GRATTIS papi! Ikväll blir det kalas :) Nu är det dags att bege sig till bussen mot Storfors. Bryggan, here I come!!




Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Hejsan, här var längesedan jag kom in. Allt bra? Efter spa programmet kan man jobba som terapeut, massör, instruktör eller allmänt med friskvård. Ställen man kan jobba på är t.e.x hälsoanläggningar, spa hotell-kryssningar-avdelningar, träningscenter, badhus eller bara massera på olika företag eller starta eget. Jag tycker att utbildningen är jätte bra verkligen. Jag lärde mig massor och hade jätte kul :) Jobb är svårt inom alla yrken just nu. Det är enklare utomlands.



din kompis är väkommen att kontakta mig ifall hon har fler frågor. Har hon någon blogg föresten!? :D Hade så bra Kram

2010-07-16 @ 00:19:05
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0