Fredag kväll

Hujeda mig. Idag hade jag och Mia "föreläsning" för en grupp tjejer och killar på fotbolls skolan. De var mellan 8 och 10 år. Vi gjorde misstaget att dela in dom i en tjej och en killgrupp. Det blev minst sagt kaos i killgruppen. Haha, jag bröt ihop när Mia berättade hur hon hade haft det nere hos sig. Roligt i efterhand, och speciellt roligt att få göra det tillsammans med Mia. Vi hämtade oss tillslut efter alla barn och lyckades boka in en ny föreläsning på seglaskolan om nån vecka. 

Ikväll har vi ätit hela familjen hos mamma och pappa i byn. Grillat och tårta på det :) N fick bli sällskap på telefon en stund, han hade fått reda på att han måste jobba på midsommar. 3,5 vecka blir han borta, gaaaah. OM jag fick lite små panik. Men det här ska vi väl ordna, lite tårar har jag väl aldrig dött av förut. Suck. Meeen så ärä.

I morgon är det dags för Storfors Fair! Ser fram emot alla söta miniatyr hästar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0