Härlig onsdag

Underbart! Idag tog jag milen på elljusspåret på 50 min, woho! Bra gjort med alla dessa backar tycker jag. Häärligt. Inte ett moln på himlen idag, det gillar vi skarpt. Det var dock molnigt när jag klev upp i morse så jag blev en gnutta orolig. Cathrine och jag for till stallet 8 i morse och tog en tur på hästarna, en lugn barbacka tur blev det, tror hästarna var lika morgontrötta som vi.

Nu blir det en snabbdusch och göra iordning lite kvällskäk som jag tar med mig ner till åkesson istugan. Min fina kusin Mimmi fyller 22 idag. Vi ska bada bastu och för mig blir det årets första dopp, lite fusk med bastu där kanske :)





Grattis vännen! Ses snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0