Midsommar!

En fantastisk midsommar är över
. Kvällen startade med fisketävling nere i stugan, jag blev nog gladast av alla under hela kvällen när jag fick upp min planka, brax eller vad det var. Äcklig var den men lycklig vart jag. Peter slog mig tyvärr med ett kilo nästan! Sedan blev det femkamp, pilkastning, kottkastning, luftgevär, och ägg på sked där MITT lag vann ;D

Efter massa tårta och käk kilade jag och Mimmi över till Thommy och Ida och deras partaj, tre välkända ansikten som jag inte inte sett på länge satt där så jag blev kvar där hela natta. Riktigt trevligt hade vi! Badade tunna och hoppa i sjön, hur gött som helst! Sedan kröp jag till kojs på loften i mimmis stuga och där sov jag som en prinsessa. En mycket lyckad midsommar med andra ord! Nu ska jag slänga mig i duschen en snabbis innan jag far ner till stugan igen, lite bastu bad och öl kommer det bli! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0