Tisdag

Det blev jobb hela dagen igår. Först hjälpte jag mamma med en flyttstäd i Filipstad, sedan blev det raka vägen till Västra i Storfors. Var hemma vid halv tio och hade ett kärt återseende med Tyson, den lilla godingen. Blev en liten kvällspromenad med Johanna också vilket var mer än behövligt. Jag glömde min telefonladdare i Storfors och batteriet tog slut under kvällen. Herre gud vad beroende man är av sin mobil, skrämmande! Blev en orolig natt när jag inte hade någon väckarklocka, jag hade en kund halv tio i morse som jag var livrädd att försova mig till. Men med lite hjälp av Linda och uppdragna persienner gick det iaf bra :) Min kund gjorde dessutom min dag till en mycket bättre dag.

Kl 13 var det dags för lilla mig att få massage av Lars. Men den slutade inte så behagligt. Känseln i min ena biceps försvann, han kunde i princip trycka hur hårt som helst på fästesenan men jag kände ingen smärta. Både han och jag blev ganska så oroade, men nu är känseln tillbaks iaf. Skumt och lite otäckt.

Nu har jag slurkat upp en smoothie och ska bege mig ut på en löprunda, funderar på vart. Ikväll tror jag faktiskt jag ska grilla i min ensamhet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0