Onsdag

Onsdagen är snart över, och det gillas. En dag närmare tills N kommer hem. Har precis varit ut på en löptur som slutade med att jag fick gå. Fick äcklig håll efter någon kilometer. Men energin jag var ute efter sitter nu på sin plats. Dags att fortsätta mitt förberedande inför föreläsningen på fredag med alla fotbollsbarn. Någon som vet någon bra beröringslek?

Pratade med mitt hjärta Bälla innan jag gick ut förut. Hon var en aning upprörd över att hon missat arbetsdagen på Drottningholm idag. Hon är där med sin floristklass och ska göra blomsterarrangemang till bröllopet. Men idag hade hon feber och var tvungen att vara hemma. Medans vi pratade fick hon ett meddelande ifrån sin handledare att Carl-Philip och Silvia precis varit och kikat vad dom pysslade med. Hon som väntat hela veckan på att hennes stora kärlek skulle dyka upp! Ja som sagt, en aningen upprörd. Hon har ju i alla fall fått kelat med kungens hund ;)




   Blev en barbacka tur i solskenet idag. Underbart.
Cathrine som aldrig vill vara med på bild ;)


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Puss på dig elinpelin päron!

2010-06-16 @ 21:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0