Glad idag :)

Onsdagen är snart avklarad, känns helt underbart måste jag säga. Har dock inte haft så många behandlingar idag så stundvis har det varit segt. Men har som tur är haft Tony vid min sida som heller inte haft så mkt att göra. Jag hade nästan glömt vad underbart det var att få massage, vi gav varandra en varsin massage när vi ändå inte hade så mkt att göra. SÅ jävla skönt, och välbehövligt. Mina personalkunder är riktigt flitiga med att tala om i repan vad mkt de gillar min massage, sånt gillar vi! TACK för alla härliga ord.

Får ett litet lyckorus lite då och då, jag längtar sjukt mkt tills skolan är över och jobbet kommer sätta igång. Det är mkt som är pågång samtidigt men det känns super kul. Något jag är extra glad över är att jag har min underbara Niklas vid sidan, utan dig hade det inte blivit mycket gjort. Du är BÄST!

Livet leker :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Skönt att höra att du mår så bra nu gumman! :) Hoppas ni får en rolig lördagskväll (om du ska till kristina, ja annars också såklart!) Kram

2010-03-11 @ 18:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0