Lördag

Hej mina vänner. Lördag idag.. Undebart med helg måste jag säga.

På grund av ett litet minneskort blev inte min dag som det var tänkt riktigt. Istället för att åka och träna, hälsa på nära o kära la mig i sängen. Fick dock med mig lite brochyrer om bokföring, bokslut (?????) och massa annat som jag inte förstår mig på. Skulle helst vilja ha någon som satt och förklarade med enkla ord hur allt funkar.. Blev ganska mättad på den läsningen så jag tog tag i dagen och drog mig ut på en löptur. Årets andra, himla härligt. Har riktigt längtat efter det.

N är i Storfors på sin träning, skönt att hans rygg börjar bli lite bättre. Själv ska jag hoppa i duschen och börja göra mig redo inför kvällen lite smått. Ikväll väntas vin och spelkväll med en hel del tjejer ifrån klassen, dags att börja ladda! :) Kommer bli en underbar kväll garanterat! 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0