Lördag

Då var andra veckan avklarad på Loka. Och jag har minst sagt fått jobbat hårt denna vecka. Massage på massage på massage.. "Ryktet har spridit sig att vi har en bra massör på Loka så du lär få att göra", jo tack det fick jag. Jätte smickrande men min nacke är inte riktigt redo för detta än. Har värk upp till örat! Men förövrigt mår jag som en kung :) En aningen nykär i livet sådär :)

Idag har vi varit i KD hela dagen och kikat på SM i styrkelyft för juniorer. Emelie och Jocke ifrån Storfors var med och tävlade idag. Herre guud vilka starka människor det finns! Så unga också.. Nu har vi laddat upp med lite götter, kommer nog inte dröja innan vi kryper till kojs. Perra kommer och hämtar oss 9 i morgon bitti så bär det av till KD igen. I morgon är det Linn och Louise tur att tävla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0