Måndag

Då var man tillbaks i Loka då. Har precis käkat lite kvällsmat och tagit mig en dusch. Vattnet är inte mer än ljummet så man står inte och njuter direkt, huva! Idag har jag fått göra en parbehandling! Dena ena får bada kurbad menas den andre får en ansiktskur. Allt gick väl förutom att jag hade i lite för mkt skum i det andra badet, hon bokstavligt talat försvann i karet av allt skum. Så jag fick rädda henne med att ösa ner allt skum på golvet. Man lär sig av sina fina tabbar! :)

Efter den korta arbetsdagen, endast 3 timmar, gick jag till gymmet och tränade lite. Och jag har ÄNTLIGEN fått över musik till min telefon, den som såg mig dansa runt där inne fick sig nog ett gott skratt ;) Nu ska jag ringa mitt hjärta, saknar honom redan, men det går nog fort tills fredag.

Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0