Onsdag

"Nästa vecka ska du få vara med på en utbildning, det kommer bli kul för dig!" Så lät det förra veckan, igår gjorde receptionisten allt för att jag skulle slippa göra behandlingar idag så jag skulle få vara med. Idag gjorde en annan receptionist allt för att jag skulle ha fullt med behandlingar hela dagen, kändes det som.. 1 timme han jag vara med att kika lite, och det såg ut som en helt underbar massage, både att ge och få. Det var Decleors nya behandling Madagascar escape, man hör ju bara på namnet att den är go :) Hoppas jag får lära mig den en annan gång.

Är lite små bitter idag, tycker inte om att känna mig som en utnyttjad praktikant. Man kanske är för snäll, betalt skulle jag ha! Köket var dessutom ockuperat av öldrickande tyskar när jag skulle laga mat förut.

I morgon åker jag hem med Lina som också bor i Krillehöla. Ska bli skönt att komma hem till älskii. Nu ska jag krypa ner i min häärliga säng, som jag sover så jävla gott i :) Greys ikväll ju! Pusss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0