Tisdag

Ääntligen kan jag slå mig ner i soffan. Dagarna går i ett och det blir inte många minuter till att inte göra någonting. Men det går bra så länge man pysslar med något som är kul. Idag har jag varit med på Kiropraktorkliniken i Karlstad, alltid kul att få träffa lite nya ansikten. Hann tyvärr inte vara med någon kiropraktor men det blir nog fler gånger. Det yrket skulle man satsa på, då behövde man inte vara orolig för ekonomin iaf, herre gud.

Älsk och jag har precis käkat fläskfilip och hasselbackspotatis, mumma. Gött och lyxa till det lite i vardagen ibland :) Sen har vi hållt öronen och ögonen öppna på poliser som är i huset med sina hundar.. De är på våningen över oss och letar knark antar jag. Det krafsar och skäller där uppe, dom verkar fynda. Anade att vi hade pundare i huset, som tur är gör de inge oväsen av sig. Huva..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0