Bra dag!


Massage och friskvård - Ugglapraktiken




Det har varit en bra dag idag.
Mötet med ugglapraktiken gick bra, kommer troligen starta ett litet samarbete där, lät inte alls så tokigt faktiskt. Det blir som lite gratismarknadsföring. Under eftermiddagen har Cathrine varit här, Malin tittade förbi en sväng också. Malin kom med en tråkig nyhet, som kan leda till en rolig nyhet, jag blir iaf väldigt, väldigt glad om hon flyttar hem till värmland :)

Vi var en sväng till badhuset idag och jag verkligen längtar tills jag kan flytta in nu. Mitt lilla rum kommer bli SÅ fint. Späännande :) Fick även ett samtal från Håkan på ams idag, har förlåtit honom en gnutta men inte riktigt fullt ut, jag kommer iaf få starta eget bidrag. Den 3 juni får jag en kosing på kontot. Ikväll har jag grillat lite igen, finns det nåt godare än grillad majskolv? Nu ska jag slänga mig i soffan och ta en bit morotskaka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0