Braaa söndag.

Sitter på bussen påväg hem nu.. Är så törstig att jag nästan skulle kunna fråga min granne här om jag kan få smaka lite av hans cola. Men det är bara 40 min kvar nu. Så fruktansvärt drygt med buss!

Dagen har gått super bra och det var riktigt kul att få vara med på info/mötet/träffen eller vad man nu ska kalla det. Vi var ett gäng på 7 personer som blev informerade och fick göra en liten presentation om oss själva. Så jag är SJUKT taggad att börja jobba på en färja nu :) Ser verkligen fram emot att få komma dit och få provjobba. De var dock osäkra på om de krävde att man skulle ha gått Kerstin Florian utbildning på Spa, men det ordnas sig i sånnfa fall trodde de. Skulle vara suuper om jag kunde få ihop det på ett bra sätt i sommar att jobba både där och på mitt eget hemma i Kristinehamn. Då är sommaren gjord :D

Träffade en urgullig tjej som följde mig in till t-centralen efteråt så ja skulle hitta. Hon blev min ängel idag, annars vet jag inte om jag hade kommit hem idag. Lilla jag är ett stort frågetecken i stora Sthlm. Nu känner jag mig dock mera hemma, vi passerar kga och jag ska snaart få krypa ner hos mitt underbara hjärta!

Ser fram emot en ny vecka med nya spännande utmaningar, jiihoo! :D




Vybild på Cinderellafartyget

Komsi komsi :)


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Meen gud vännen va roligt! Håller tummarna som bara den! Kraam på dig!

2010-05-10 @ 07:21:30
Postat av: Kristina

KUL! All Lycka till dig!

2010-05-10 @ 09:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0