dropp, dropp...

Dagen har gått riktigt fort idag. Hyresvärden har varit här och kollat, imorgon kommer det en snickare hit som river upp golvet och tar bort skafferiet. In med en avfuktare som ska stå ett tag.. SUCK. Mitt älskade kök, va krångligt det kommer bli. Och vet ni vad? Nu börjar det droppa i från taket igen. Jag orkar inte ringa till han igen, dom har vart här tre gånger idag och kollat och pratat. Men jag får nog göra det...

Nu har jag precis varit ute på en löptur på spåret, och gissa vad jag såg? En orm, tror ni jag kunde tänka på nåt annat än den där ormen resten av turen? Men jag är endå ganska stolt över mig själv för jag tog mig runt tre varv, trots att jag såg honom första rundan. Kanske min ormfobi har växt bort lite? Det märks inatt om det blir mardrömmar eller inte..

Har suttit och skissat på mitt flygblad idag, tror den kan bli helt okej utan proffshjälp :) Hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0