Helgen!

Då börjar denna härliga helg ta slut. N har åkt till Borlänge så det roliga är nu över.. Det har varit en lugn och skön helg och jag har njutit av varje sekund jag fått vara med mitt hjärta. Vi blev kvar i Storfors hela helgen faktiskt. Det blev käk och film med Patrik både fredag och lördag, ensamlämnad i Storfors som han var på sin jourvecka ;)

Lördagsjobbet på Loka gick bra, när jag kom hem blev det grillat som inte kunde sitta bättre. Vi satt faktiskt ute tills klockan blev över 9, med lite fuskvärme förstås frusen som jag är. Regnet öste ner och det åskade och blixtrade för fullt. Idag har vi varit till Ikea en sväng och inhandlat lite små hyllor och grejs till mitt behandlingsrum, uj vad jag längtar att få inreda det :)

Nu ska jag ut och springa med Loppan i det härliga vädret! Guud så skönt. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0