Karusell uppe i bollen

Startade dagen med ett möte på företagarcentrum. Får hjälp med att lägga upp en affärsplan, sjukt svårt. Eller egentligen inte, men det är lite skrämmande så då tycker min hjärna att det är svårt. Var även in på banken och fick ett möte inbokat i morgon, kom på nu i efterhand att min affärsplan borde vara helt klar innan jag går dit. Men jag går dit så får vi se vad som säger.

Mötet på företagarcentrum tog nästan en hel dags energi, "Du kommer inte hinna klart tills den tredje juni". BLÄÄ. Den tredje juni har alltså badhuset invigning, där jag kommer ha mitt lilla krypin, skulle då vara ganska bra om jag kunder marknadsföra mig full ut den 3:e juni. Men icke! Får väl göra det bästa av situationen...SUCK.

Lite senare åkte jag till Badhuset som inte blev av igår, tog med mig brorsan, min andra hälft när det gäller att kolla in nya ställen. Självklart så var det slarvigt målat, dåligt spacklat, ja ni vet.. Han är minst sagt perfektionist. SKulle då aldrig sett det han såg. Han kan han..






Bjuder på svettiga själar som tycker om varann väääldigt mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0