Min söndag

Då var man i Sthlm på en liten dagsvisit då. Fick en inbjudan till Viking Line, Cinderella rekryteringsträff i fredags efter att ha sökt extra jobb eller havtids jobb på spa. Jag hade tre söndagar att välja på och igår eftermiddag kom jag fram till att den här blev den bästa. Så nu sitter jag här på Vikin Line terminalen omringad av massa finnar..  En snabbvisit på Cinderella är vad som väntar, lite information, presentation och en visning av båten.

Har ingen aning om hur jag ska ta mig tillbaks till centralen sen eftersom det inte går någon mer anslutningsbuss förns sent ikväll. Men det ordnar sig nog, ett försök till att åka kommunalt får det bli, jisses.

Spark i baken till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0