Nu jävlar!

Äntligen händer det grejer hörni! Man får verkligen resultat när man tar saker i egna händer. Efter mitt besök på nyföretagarcentrum lät det så himla segt och svårt allting, "du kommer inte hinna, blablabla". Ingen direkt inspiration fick man där, visst blev jag jätte trevligt bemött, men inte med den där glöden som man gärna vill ha när man ger sig in i nåt sånt här. "Bankerna idag lånar inte ut några pengar så det kommer bli svårt" På banken möttes jag av en trevlig kille som tala om för mig att det till 95% inte kommer bli några problem, det är små summor det handlar om.

Sen mötte jag två jätte glada och snälla människor på Ams. Jag fick säkert vänta i 40 min men han underhöll mig bra, det kallar jag service. Guldstjärna till Magnus på Ams :) Väl framme hos "startaeget-Håkan" blev det inte sämre. Hoppet är definitivt högre att allt kommer vara färdigt till invigningen, jag fick dessutom beröm att ha gjort så mkt själv. TACK för det, det behövdes kan jag säga.

TACK för att inte alla är så negativa och trångsynta. Är alergisk mot bitterhet. Nu kör vi!!!!!!!!!!!!!  :D

Kommentarer
Postat av: malin

Go Elin !!! klart som fan de går och du om nån kommer klara de galant ! saknar dej med gumman. <3

2010-05-06 @ 22:30:41
URL: http://lillnill.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0