Söndag

Då var det söndag, den första vanliga dagen på länge. Älsk åkte som vanligt denna vecka vid halv 6 imorse, ville inte riktigt vakna för jag ville så gärna att han skulle ligga kvar i sängen. Igår var det tårtkalas för lilla mig! Tack för alla fina presenter och blommor! ♥ Senare blev det årets första grillning här hemma när hjärtat kom hem, han fick en fin grill i födelsedags present av Linda och Jimmy :)

Idag blir det en slapp dag, känner mig inte riktigt kry. Vet inte om jag fortfarande är trött efter alla nätter med så lite sömn denna vecka, eller om förkylningen har tagit omtag. N var riktigt förkyld och dålig inatt stackarn.. det blir att skriva lite cv och lyssna på musik idag. Är JÄTTE sugen på att dansa och sjunga loss lite, mycket som snurrar i mitt lilla huvud nu! :) '



Mormor gosar med lilla Polly :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0