Tisdag kväll

Det blev en mkt bättre dag idag. Har plockat och dolat lite hemma, gjorde mig en god lunch, gick tillbadhuset i sommarvärmen och kikade lite, där såg det lika dant ut som sist. Har flirtat lite med Lars idag till ett försök att få det rum jag vill ha. Finns ett som är liite, lite större än de andra två, det största ska självklart Lars själv ha :)
 
Timmarna på Loka var bra, kändes bra att jag åkte dit fast det bara var så få timmar, nästan mer bensinpengar. Men jag fick chansen att prata lite jobb med Annika och Lina. Ikväll har jag masserat Emilia och tagit en kvällspromenad med Emma och Arta, himla skönt ute när mörkret börjar falla men värmen fortfarande är kvar.

Nu ska jag krypa ner i sängen, inatt har jag inte ens Tyson som sällskap, ensamt. Men det är inte många dagar kvar tills helgen och N kommer hem nu. Det går så jäkla fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0