Bra fredag.

God förmiddag mina vänner! Det är e härlig fredag idag. Jag och N bestämde oss för att kliva upp tillsammans och äta frukost i morse, så vid 5 tiden fick gå upp. Tur att jag är van frukostätare på tidiga mornar. Jag kommer ihåg för några år sedan kunde jag inte ens få i mig ett glas mjölk på morgonen utan att bli illamående, man förändras!

Jag har haft en riktigt effektiv morgon måste jag säga. Städat vårat tredje rum som det knappt gick att gå in i, nu är det såå fint. Hunnit tvätta tre maskiner och snart ska jag ta tagi damsugningen. Solen skiner och jag är på stråålande humör denna dag :) Fick se mig själv i tidningen i morse också, lite felskrivningar men annars blev det okej.

Snart kommer älsk hem ifrån skolan, då far vi mot MT trading och hämtar mina nytryckta kläder, jippi!! Sen blir det eftermiddagsjobb på badhuset. Börjar med två kändisar, Kristina och mamma! ♥

Förövrigt har jag thailandsfeber och är fruktansvärt avis på alla er som åker snart. Ge miiig! Ni kommer få det fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0