Tisdag

Nu sitter jag i soffan, mätt och belåten med en sovandes kisse på axeln. Våran Panda är livligare än någonsin, samtidigt som han blir mer och mer kelig, nästan oroveckan kelig ibland. Också oroväckande galen ibland, piper, gnäller och tittar upp i taket samtidigt som han balanserar på stolsryggen, normalt? Näe. Men kattungar är ju inte alltid så normala har man lärt sig nu.

Det har varit en bra dag idag. Det gick lite tungt att komma igång i morse men tillslut tog jag mig till gymmet och dagen var igång. Ojdå, det låter som jag vore sjuk eller någe, men det är bara min kroniska humör-berg-och-dal-bana jag pratar om. Saknar N lite extra idag.. samtidigt som det fortfarande är väldigt skönt att vara själv dygnet runt, det är ju bara en vecka kvar. Och ju längre han är borta desto närmare Thailand är vi :) Hittar vi någon bra resa far vi efter julafton, ååå vad jag längtar och hoppas. Jag längtar till jul också, hur mycket som helst. Julmat och massa massa mys. Vi var ju faktiskt inte hemma förra julafton så den här blir extra mys. Jag har sagt stop för resa innan jul detta år :)

Nu ska jag snart lägga mig och läsa.
Bye bye!




Thailand är beroendeframkallande.. jag lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0