#¤(IBV%&/ujhby8de

Hejjochhå, denna vecka blev ett enda stort kaos. Jobb, jobb, jobb, massa krångel med bokföringen plus att jag inte känner mig helt kry.. Stressen börjar visa sig fysiskt kanske? Fick sitta med supporten till bokföringsprogrammet i 3,5 timme igår och det har fortfarande inte löst sig. MEN det kommer ordna sig, de var duktiga på att hjälpa mig iaf.

Ikväll ska jag göra comeback på Park hotell här i stan. Hoppas på en lugn kväll för det är vad jag behöver just nu. Det ska bli himla roligt också, gillar det stället. 

Hinner inte riktigt med så mycket annat än att fixa med jobb den här veckan, i morgon är det swedbank hela dagen och på fredagmorgon åker vi till norge. Så vi hörs nästa vecka mina vänner! :) 

Dags att laga matlådor!

Kommentarer
Postat av: Maddiis

Ha en trevlig dag :)



Kram Maddiis

2010-10-13 @ 11:41:47
URL: http://Http://madeleiinelarsson.blogg.se
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Saknar dig min älskliiing!

2010-10-13 @ 20:11:23
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0