Lediga underbara helg!

Det är fantastiskt vad man uppskattar sina lediga helger när man jobbar så många ut av dom. Just nu sitter jag nere på kontoret i Storfors och skriver ut bunt med flygblad och fixar med lite andra broshyrer, kommer nog bli kvar här i några timmar. Kom just på i skrivandet stund att jag jobbar ju faktiskt ändå nu? Men jag är ju på hemmaplan iaf, och i morgon ska jag då inte ägna en tanke åt jobb!

Ikväll bär det av emot KD för en utekväll. Det ska bli så jäkla kul! Jag har inte varit ute på krogen på år och dar. Synd att min skrutt inte kunde följa med bara, saknar dig så otroligt mycket vännen!




Hoppas jag får träffa båda di där tokarna ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Och jag dig skrutt!!

2010-10-09 @ 23:32:22
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0