Måndag och tillbaks till verkligheten

Då var man hemma efter en helg i Norge. En riktigt fullbokad sådan. Denna gång var det jag, Cathrine och Anna som var iväg ♥ Jag har sån tur att få åka iväg med såna underbara vänner och jobba varannan helg! Det gör mig glad :)

Idag har jag suttit vid datorn och fått en hel del gjort, under eftermiddagen åkte jag iväg till gymmet och tränade en timme. Insåg att det var kaos i mitt rum som måste städas i morgon! Precis när jag var färdigtränad hörde Mia av sig och ville att jag skulel följa med ut på en promenad, ruggigt väder men skönt att få luft efter att ha suttit inne hela dagen, och hela helgen för den delen.

Vid 8 ikväll kom min kära pojkvän hem efter träningen, med sig hade han nog det sötaste jag sett på länge. En mammalös liten kattunge som vi tydligen ska ta hand om. Just nu håller N på att värma välling i hans lilla nappflaska. Herre gud, jag döör va gullig. Niklas träder in i sin papparoll alldeles utmärkt ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica Schön

Jaa men det kommer ska du se :) Haha känner igen det, jag försökte med bokföringen själv när jag hade eget förut men gav upp det och lämna det vidare. Men rent ekonomiskt är det ju bäst att kunna själv :)



Jag stortrivs och älskar klassen, utbildningen och alla lektioner! Börjar bli lite mycket i alla olika ämnerna just nu men det går :) Hade kroppsmassage förra veckan, den kursen verkar bli tung i och med anatomin.. Men annars känns det riktigt bra :) Just nu pysslar vi med beteendevetenskap och stressfys, såå jäkla intressant! :)



Kramar!

2010-10-18 @ 23:35:05
URL: http://salongjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0