Tisdag

Här går det undan. Helgen är över och det är redan tisdag kväll. Hemma ifrån ett hysteriskt Ullared. Tror nog att vi deltog ganska bra i den hysterin vi med, man kan väl inte säga annat när man står i kö över en timme i spö regn för att komma in, och över en timma för att komma ut. Och dessutom kliva upp före sju för att köa ytterligare lite grann och handla ännu mer. Ja, vi var nog två par riktiga "Ullaredare" i helgen. Mamma, pappa, jag och Niklas. Vi hade en mysig kväll i husvagnen och åt god kycklinggryta som mams gjort :)

Idag har jag varit hos naprapaten Patrik här i stan, får se vad det ger för resultat för min nacke som börjar göra ont igen. I eftermiddag har jag haft cirkelträning och tränat med älsk på badet. Nu ska vi mysa ner oss i soffan med te och nygjorde scones, gud så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0