Fredag

God förmiddag nära och kära! En riktigt slö morgon har det varit ännu. Myste ner mig i soffan med värmefilten jag fick i födelsedagspresent och käkade en stor frukost när jag vaknade. Värmefilten är förövrigt hur underbar som helst. Sen var det tänkt att jag skulle ta tag i städandet här hemma, men jag har inte kommit så långt än. Men klockan är ju bara 10! Jag fastnade vid datorn för att ladda ner lite bra städmusik.

Idag kommer N hem redan vid halv 2, härligt att få en hel eftermiddag och kväll tillsammans. Vi tänkte åka en sväng till Mio och även göra ett litet besök på katthemmet kanske. Saknaden är stor efter vår lilla Pingu men vi känner oss inte riktigt redo för en ny katt såhär snabbt efteråt, så lite hjälp åt kathemmet skulle passa oss bra nu.
Nej stääddags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0