Lördag

Hej mina fina vänner! Lördag idag, häärliga lördag. Sitter och tar mig ett glas vin och väntar på att Mia ska komma och hämta upp mig och N. Ikväll väntas en härlig middag med underbara Mia och hennes Andreas! Får inte glömma spelen heller slog det mig nu.

Idag har jag varit i KD hela dagen på grundutbildning med Friskvården. En helt okej dag med bra föreläsare. Mycket repetition ut av det man lärt sig i skolan men det är nyttigt att få höra det igen, nu också med lite enklare förklaring på allt. Vi hade även ett pass med stavgång som jag dock tyckte var riktigt värdelöst, kändes som lite utfyllnad. Vädret gjorde ju det inte bättre heller.

Nej dags att rota fram spelen och göra sig redo för kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0