Onsdag

Hej min käraste! Sitter och betalar min parkeringsböter och är bitter över ekonomin denna månad.. Avskyr att tjuva av mitt ynka sparkonto för överlevnad. Samtidigt som jag vissa dagar är jätte glad över att jag faktiskt kan betala mina räkningar och äta det jag vill varje dag, för maten snålar jag verkligen inte med här hemma. Men pengar är ju inte allt...

Idag blev det nästan en heldag med Mia ♥ Vi har delat ut en massa reklamblad och man får alltid skratta när man är med den härliga tjejen. Vilket jag oftast gör med mina vänner iofs :) Men Mia är nog en ut av dom galnaste jag har, och lite galenskap behövs i såna här uppförsbackar jag kliver i just nu. Vi unnade oss en lunch på thai också, mumma. Nu ska jag försöka dra mig ut och springa en halvtimme innan N kommer hem. Då ska vi och åka begrava vår lilla Pingu ♥

Saknar många av er därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0